SteelSeries yeni oyuncu mouselarını tanıttı

SteelSeries, Rival Serisini Geliştirmeye Devam Ediyor

Danimarka merkezli teknoloji markası SteelSeries, oyuncuların dikkatini çeken önemli bir adım attı. 20 Mayıs 2025’te piyasaya sürdüğü Rival 3 Gen 2 ve Rival 3 Wireless Gen 2 modelleri ile oyun tutkunlarının ilgisini çekmeyi başardı.

Her iki fare modeli de PixArt iş birliğiyle geliştirilen TrueMove sensörlere sahip. Ayrıca ultra düşük gecikme süreleriyle (1,35 ms kablolu, 1,9 ms kablosuz) performanslarıyla öne çıkıyorlar.

Kablolu model, sadece 77 gram ağırlığında olmasına rağmen 8.500 DPI hassasiyet sunarken, kablosuz versiyon 18.000 DPI’lık değere ulaşabiliyor. Ayrıca kablosuz modelde Quantum 2.0 Dual Wireless teknolojisi sayesinde Bluetooth 5.0 ve 2,4 GHz bağlantı desteği bulunmakta. Pil ömrü ise 450 saate kadar çıkabiliyor.

Mouse’lar, 60 milyon tıklama ömrü, %100 PTFE tabanlar ve görselliği arttıran RGB aydınlatma gibi özelliklerle dikkat çekiyor. SteelSeries bayileri ve yetkili perakendecilerde satışta olan modellerin fiyatları ise sırasıyla 39,99 dolar ve 59,99 dolar olarak belirlendi.

Related Posts

Türk akademisyenden büyük başarı! Arılardan ilham aldı NATO’dan ödülü kaptı

AKSARAY / METİN KURT Dünyanın dört bir yanından 80’e yakın firmanın katıldığı ve savunma-güvenlik alanlarında çığır açan yenilikçi projelerin değerlendirildiği “NATO Innovation Hackathon 2025” yarışması kapsamında STRIKE isimli İHA modülü …

Çin elde ettiği Dünya ve Ay görüntülerini paylaştı

Çin Ulusal Uzay Ajansı (CNSA), “Tienvın-2” asteroit keşif aracıyla elde edilen Dünya’ya ve Ay’a ait görüntüleri yayınladı.

Elon Musk’a Tesla’dan bir darbe daha!

Avrupa’daki pazarı gittikçe düşen Tesla’nın iki ülkede daha satışları çakıldı.

D Tech Cloud, perakende sektöründe dijital dönüşümün nabzını tuttu

Yerli bulut teknolojisi şirketi D Tech Cloud, perakende sektörüne özel dijital dönüşüm çözümlerini, sektörün öncü markalarıyla buluşturduğu ‘Cloud Retail Summit’ etkinliğinde tanıttı. İstanbul Kemer Country Hotel Club’da düzenlenen buluşmaya; Getir, FLO Grup, Arzum, Koton, A101, Carrefour, Colins, Gloria Jeans, İpekyol, Madame Coco, Naf Naf ,Saruhan (Fakir) ve sektörün lider birçok markasının üst düzey yöneticileri ile strateji ve dijital dönüşüm ekipleri katıldı.

Binlerce PlayStation 5 tehlikede: Sıvı metal sorununun önü alınamıyor

Oyun dünyasının devlerinden PlayStation 5’in ilk serilerinde kullanılan sıvı metal soğutma sistemi, konsol sahipleri için giderek büyüyen bir problem haline geliyor. Özellikle konsolların dikey konumda kullanılması, sıvı metalin yerçekimi etkisiyle …

Google’ın yeni görsel üretim modeli Imagen 4 kullanıma açıldı

Yeni Imagen 4 Ultra yapay zeka modeli, daha hassas metin yönlendirmeleriyle çalışıyor ve firmanın iddiasına göre sıkıcı görsellerde büyük gelişme vaat ediyor.